Sisa-Sisa Coretan Elle

Kau Bukan Anak Jantan Kalau Tak Minat Bola??? Jadi Aku Label Kau P*nd*n...

~ Friday, June 25, 2010
Photobucket


aduh, tajuk memang membunuh!!! tapi serius shit elle katakan tajuk yang elle bangkang sejak dalam perut ibuku lagi(sejuk perut MAK!!!)... OK, dari elle zaman sekolah elle memang kurang minat bola... bukanlah kaki bangku tapi minat kepada sukan bola sepak memang TERKURANG...
.
.
.
dan memandangkan elle lelaki(tak suka perkataan jantan!!! terlalu TAK SOPAN) banyak mulut ada mengatakan bola untuk lelaki... hanya lelaki lembut tak minat bola!!! hello, mana cik2 sekalian tahu mana lembut mana keras??? tulang sama jenis... pagi2 sama aktiviti(bagi mereka yang faham!!! heheheh...) jadi siapa anda nak kata macam itu???
.
.
.
"elle tak tahu sejak bila sukan bola merupakan tanda mereka lelaki atau tidak!!!"

.
.
.
suka bola atau tidak masing2 ada hak masing2!!!
.
.
.
Photobucket

kadang2 tak tahan tengok bola bila ramai2 orang!!! menjerit ok lagi, yang tak memasal ada memaki "bodoh, reti main ke tak!!!" aiyoooo... incik kalau hebat pergi SA main wakil Malaysia...

.
.
.
p/s: nasib baik ISU seperti ini dah kurang...

ALLIFF@nak makan dan tidur!!!

1 cerita:

Ezao' Edogawa said...

betul tu en.Elle. ada jugak trdenghar cte2 mcm ni sblum ni, mereka yang berkata macamtu ekcely xrasional. Minat lelaki tak semestinya pada bola saja kan? macam saya, saya kurang sgt dgn bole tapi mint badminton dgn bowling je. Hehehe

Followers

About Me

My photo
Kota Damansara & Segamat, Selangor, Malaysia
Hai, saya Mohamad Alliff Bin Zainurin (rememba double L double F!!!)... sangat-sangat CAMERA-maniac!!! gila n sangat-sangat DISUKAI ramai... hehehehe!!! btw gonna mish all my frenz!!!