Sisa-Sisa Coretan Elle

Malam Kenangan!!!

~ Tuesday, May 4, 2010
malam ni, antara malam yang elle paling banyak buat dosa a.k.a SIN!!! hehehehehhe... bukanlah bangga tapi nak berkongsi cerita semata-mata pasal kawan elle sorang ni...
.
.
.
malam ni memang lah rupa tak sedar diri sebab kita orang lepak nak dekat pukul 12 di Uptown!!! memang kalau di ikutkan elle dah kena halau dari tempat tu!!! sebab zon perempuan sepatutnya sampai 10 ke 11 malam... hahaaahhaha...
.
.
.
tu lar orang kata manusia buat dosa memang tak kenal masa!!! so, pengajarannya jangan banyak mengumpat atau mengata!!! elle bukan suruh stop sebab TIPUlah seseorang manusia tu tak pernah mengata belakang orang lain... CEH!!!
.
.
.
GAMBAR YANG SEMPAT TEHA, AIDA, AINI snap-snapkan!!!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
.
.
.
p/s: cantikkan PANORAMA dia??? macam heavenly STYLE!!! ni guna handphone muzill...

ALLIFF@bosan dan takde keje...

0 cerita:

Followers

About Me

My photo
Kota Damansara & Segamat, Selangor, Malaysia
Hai, saya Mohamad Alliff Bin Zainurin (rememba double L double F!!!)... sangat-sangat CAMERA-maniac!!! gila n sangat-sangat DISUKAI ramai... hehehehe!!! btw gonna mish all my frenz!!!