Sisa-Sisa Coretan Elle

Tangisan IKHLAS dr seorang kanak2!!!

~ Monday, March 1, 2010
Photobucket
.
.
.
kanak2 nie bukanlah mangsa gempa buma di HAITI!!! atau pun mangsa mana2 masalah pown...
.
.
.
hmetro: MURID tahun 1 Sekolah Kebangsaan Bandar Putra, Rosalinda Izwani Roshai menangis pada hari pertama sesi persekolahan tahun 2010 di Segamat, Johor. Foto: Aizuddin Saad (04/01/2010)
.
.
.
kenapa saya rasa mcm berminat nak UPLOAD picca nie di blog... kerana apabila saya melihat gambar ini saya dapat rasakan sesuatu dan gambar quite STRONG!!! huhuhuhu... dan bagi SAYA gambar seperti ini perlu ditayangkan secara berleluasa dan dijadikan lambang kepada isu buang bayi!!! mungkin apabila si ibu ingin membuang bayi tersebut dan terlihat gambar ini... MUNGKIN dia akan berubah fikiran...
.
.
.
p/s: cadangan yg baik!!! KERAJAAN sila pikirkan cadangan saya...

ALLIFF@in the mod...

2 cerita:

Haziq Zainal said...

part 7 sekarang :D

ALLIFF26@ eLLe_G'o'wJezz said...

EXCO PAC SKARANG... AD-HOC SKALI SKARANG!!!

Followers

About Me

My photo
Kota Damansara & Segamat, Selangor, Malaysia
Hai, saya Mohamad Alliff Bin Zainurin (rememba double L double F!!!)... sangat-sangat CAMERA-maniac!!! gila n sangat-sangat DISUKAI ramai... hehehehe!!! btw gonna mish all my frenz!!!