Sisa-Sisa Coretan Elle

Sepetang Di Bilik ELLE

~ Sunday, March 7, 2010
petang2 ni elle rasa macam sawan elle dah datang... bukan apa cuma elle tak tahu nak buat apa!!! tapi apa yang elle rasa nak buat petang tadi bersnap2 bersama senior dan kawan elle(fakha)....
.
.
.
anda lihatlah suasana bilik elle yang agak comel n tenang di petang hari!!! jangan komplen kenapa bilik elle macam itu, or macam ini... dah cukup "tidy" bak kata orang barat!!!
.
.
.
Photobucket
pintu bilik elle!!! bilik paling hujung dan terpinggir di Taming Sari...

Suasana Bilik Elle...
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
karpet di bilik elle!!! sumbangan senior...

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Katil Senior TINGKAT ATAS!!!
Photobucket
Photobucket
.
.
.
p/s: tak ada kerja... so masukkan gambar dibilik elle...

ALLIFF@baru lepas mandi!!!

3 cerita:

fakharuddin said...

gambar aku xcantik lah LLLL...

ALLIFF26@ eLLe_G'o'wJezz said...

tak bersyukur!!! tuhan marah...

DahLia said...

fakha mcm gler lappy~
haha!

Followers

About Me

My photo
Kota Damansara & Segamat, Selangor, Malaysia
Hai, saya Mohamad Alliff Bin Zainurin (rememba double L double F!!!)... sangat-sangat CAMERA-maniac!!! gila n sangat-sangat DISUKAI ramai... hehehehe!!! btw gonna mish all my frenz!!!