Sisa-Sisa Coretan Elle

La Tahzan, DON'T BE SAD...

aq kdg2 terpikir gak asl rmi yg mcm anti aq ha???(tidak berkaitan ngn bunga or FACEBOOK...) mcm x puas ati lak ngn aq!!! mmg manusia bebal mcm nie kew???
.
.
.
bak kate citer SANTAU!!! DENGKI SAMPAI MATI... aq rs kenapa manusia x menjadi mangsa TSUNAMI??? biar mati jasad x dikebumi!!!
.
.
.
i'am who i'am!!! antara quote yg aq sk... knapa nak jd hipokrit utk adew kwn??? aq rs x perlu!!! ini cara aq...
.
.
.
jd dr sendiri!!!
aq mmg over... aq mmg gedik... aq mmg ketawa mcm setan... aq mmg happy go lucky!!! aq mmg sk berkawan... aq mmg sk bergosip??? aq mmg sk bercakap!!! so, ko x puas ati knape cr aq???
.
.
.
bg aq org yg cb menjadi org lain adalah org yg cacat, x sempurna, hina!!!
.
.
.
Drinking Games Pictures, Images and Photos
.
.
.
jd knape perlu jd hipokrit!!! dan sape yg kawan aq knl bc!!! PLEZ TERIMA AQ MCM MN AQ SKARANG...
.
.
.
p/s: hipokrit itu mainan manusia yg sebenarnye hina dan x knl nilsi dr sendiri...

ALLIFF@i'am who i'am!!!

~ Tuesday, December 29, 2009 0 cerita

dear NOSE,

dear NOSE,
kenapa engkau jd begini??? setiap masa setiap hari aq kn flu???
.
.
.
sabar jew lar!!! dugaan!!! ubat menjadi teman??? klu x bersin lah mcm setan!!!
.
.
.
dear NOSE,
bl ko nak elok!!!
.
.
.
tetiba sengal??? flu nie dah effect OTAK aq agk nye... huhuhuhu!!!
.
.
.
flu Pictures, Images and Photos
.
.
.
p/s: i adew resdung!!!

ALLIFF@dugaan...

~ 0 cerita

Hey KAU!!!

SEDAR DIRI SIKIT!!!
.
.
.
jgn perasan bagus k!!! ko igt ko ratu dunia??? apew ko fikir ko 2 lawa sgt haaa??? ko pny darjat 2 tahap kaki aq jew yeea... so MULUT HARAM ko 2 jg lek lok...
.
.
.
useless Pictures, Images and Photos
.
.
.
p/s: ntah paper ntah!!!

ALLIFF@makan dalam...

~ 0 cerita

Time Table BMD2C2...

oittt... nie aq x de keje so buat larr time table utk korang!!! tp table nie utk sp yg amik semua c2!!! thank u...
.
.
.
color splash Pictures, Images and Photos
.
.
.
Download Jadual Kelas.xls for free on uploading.com
.
.
.
p/s:sp amik arab tukar sendiri yer!!!

ALLIFF@rajin tetiba...

~ 0 cerita

Jenis Darah!!!

huhuhuuhu... aq adew men karakter wateva lah kat FB!!! so, kredit to Facebook... n adew satu nie dier tny jenis darah n interprate type of blood kt nyer karakter!!!
.
.
.
n aq buat dan aq rs 70% betul... so, nak share ngn korang!!!
.
.
.
blood Pictures, Images and Photos
.
.
.
*B

Orang dengan golongan darah B merupakan orang yang paling praktis di antara semua golongan darah yang ada. Mereka adalah spesialis di bidang yang digelutinya. Ketika mereka memulai sebuah proyek, mereka akan menghabiskan waktu lebih banyak untuk memahami dan mencoba mengikuti semua petunjuk/arahan yang diperlukan untuk itu. Jika mengerjakan sesuatu, mereka selalu fokus kepada apa yang tengah dikerjakan. Mereka cenderung berpedoman pada tujuan dan mengejarnya sampai tuntas walau pun kelihatannya pekerjaan itu tidak mungkin dilakukan. Mereka cenderung kurang kooperatif. Mereka lebih suka mengikuti peraturan dan gagasan mereka sendiri. Orang dengan golongan darah B memberikan perhatian lebih kepada pikiran daripada perasaan mereka, dan karenanya, terkadang kelihatannya dingin dan serius.


*A

Orang dengan golongan darah A memiliki kekuatan karakter yang mengakar kuat yang akan membantu mereka untuk tetap tenang dalam krisis ketika semua orang panik menghadapi situasi serupa. Mereka cenderung menghindari konfrontasi, dan sesungguhnya kurang nyaman berada di antara orang banyak. Mereka biasanya pemalu dan terkadang suka mengasingkan diri. Mereka mencari keharmonisan dan sangat sopan, tetapi mereka sebenarnya tidak pernah benar-benar cocok dengan orang lain. Mereka sangat bertanggung jawab. Jika ada pekerjaan yang harus diselesaikan, mereka lebih suka mengerjakannya sendiri. Orang-orang dengan golongan darah ini selalu mengukir sukses dan sangat perfeksionis. Mereka juga sangat kreatif, dan paling artistik di antara semua golongan darah yang ada karena kesensitifan mereka.

*AB (my blood!!!)

Orang dengan golongan darah AB susah dikelompokkan. Mereka dapat memiliki karakteristik di kedua ujung spektrum pada waktu bersamaan. Artinya, di satu sisi mereka pemalu, di sisi lain, sangat terbuka. Mereka dengan mudah mengubah satu sisi ke sisi yang lain. Mereka dapat dipercaya dan bertanggung jawab, namun tidak dapat bertanggung jawab jika terlalu banyak yang dituntut dari mereka. Mereka tidak keberatan membantu sepanjang sesuai dengan syarat mereka. Orang-orang dengan golongan darah ini sangat suka seni dan metafisika. AB juga dianggap sebagai tipe darah terburuk di Jepun. Mereka juga suka menentukan syarat sendiri dan berhak menggugurkannya jika tidak sesuai dengan harapan mereka. Mereka dikenal sangat sensitif dan penuh perhatian. Di Jepun, beberapa perusahaan membagi karyawan-karyawannya ke dalam kelompok kerja berdasarkan golongan darah, dan ironisnya, tidak seorang pun yang mau bekerjasama dengan kelompok golongan darah AB di Jepun !

*O

Orang-orang dengan golongan darah O adalah mereka yang tidak banyak ambil pusing, penuh semangat dan memiliki jiwa sosial yang tinggi. Mereka adalah orang yang paling fleksibel di antara semua golongan darah yang ada. Mereka akan dengan cepat memulai sebuah projek namun mengalami masalah ketika melanjutkannya dan tidak jarang banyak juga yang dengan mudah menyerah di tengah jalan. Mereka terkadang bertingkah dan tidak terlalu dapat dijadikan sandaran. Mereka selalu mengatakan apa yang ada di pikiran mereka secara langsung. Mereka selalu jujur. Mereka menghargai pendapat orang lain dan suka menjadi pusat perhatian. Selain itu, orang-orang bergolongan darah O ini memiliki rasa percaya diri yang sungguh kuat. Di Jepun, golongan darah ini merupakan golongan darah rata-rata orang disana.

p/s: so anda mcm mn???

ALLIFF@darah ku...


~ Monday, December 28, 2009 0 cerita

GENG: Haziq Zainal...

nie lak kawan aq lg sorang... nm dier Haziq Zainal!!! aq pggl dier Ajid jew... huhuhuhu!!! so dier nie mcm aq gak sk collect movie!!! btw Ajid "AQ NAK MOVIE NNT TAU!!!"...
.
.
.

.
.
.
so korang leh usha dier di:
*http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/haziqzainal91 (facebook)
*http://www.myspace.com/haziq_zainal (myspace)
*haziqzainal-ajid.blogspot.com (blog)

~ 4 cerita

2010...

goodbye bittersweet 2009.. n HALLOO freshie TEN!!! ngee~~~ new decade!!!
.
.
.
happy new year Pictures, Images and Photos
.
.
.
p/s:wish me all the best luck 4r 2010!!! huhuhuhu

ALLIFF@T_T

~ 0 cerita

GENG: Saddam Jailani...

budak nie kawan aq nm dier Saddam Jailani!!! tp dier sk ejakan nm dier ngn Sartdarm... bdk kos DIIM study kat UiTM Segamat!!!
.
.
.

.
.
.
Personal Information


~ 0 cerita

PSYCHO... dlm mimpi!!!

hari nie aq pegi kelas... arghhhh!!! hari ini result akan keluar... mmg sepanjang aq amik result UPSR, PMR, SPM... aq rs nilah yg plg FEEL skali neves dier... rasa cam gundah gulana jew!!!
.
.
.
holga Pictures, Images and Photos
.
.
.
aq masok kew kelas... terdiam sebentar!!! detik2 yg ku cuba elak... namun, aq pikir lebih baik aq hadapinya saja??? KENAPA INGIN ELAK DR KENYATAAN??? esok.... lusa... pasti aq akan tahu juga!!!
.
.
.
akhirnya!!! aq mendapat keputusan... tanganku menggigil!!! aq melihat hadapan ku GELAP... aq melihat masa depan ku GELITA!!!
.
.
.
color splash Pictures, Images and Photos
.
.
.
aq merasakan semua ini satu kesilapan!!! YA ALLAH... tika ini aq cuba menghampiri Tuhan Yang Esa... namun, keputusan ku tidak akan berubah juga... apa yg boleh kulakukan??? REDHA segala atas ketentuanNya.
.
.
.
tup...tup!!! jam tepat 7.00pagi... aq tersedar... ARGHHHHH!!! alhamdulillah... ALLAH mengejutkan aq dr tidur yg x lena!!! rp nya aq bermimpi... tetapi seakan2 realiti!!!
.
.
.
p/s: antara mimpi2 yg x akan ku LUPAKAN!!!

ALLIFF@neves dlm KEIMANAN... heheheheh!!!

~ Wednesday, December 9, 2009 0 cerita

Dear CheardashianS,

rainbow Pictures, Images and Photos
.
.
.
Faiqah a.k.a Paie - KUIS
Nashrun a.k.a Nash - UiTM Jengka
Syawal - ??? x dpt dikesan
Hazmil Hatta a.k.a Mil - Unisel
HIsbullah a.k.a Bobby - Kerja... n tahun dpn smbg
Mohamad Alliff a.k.a Comel - ??? x dpt dikesan
Hafizi a.k.a Atok a.k.a Jie a.k.a G - Kerja mencari REZEKI...
Nazmirudin - ??? x dpt dikesan
Yap Chia Chee - ??? x dpt dikesan
Yogaganapathy - ??? x dpt dikesan
Aisyah Mardhiah a.k.a Echa - Matrix Kedah
Ami Syuhada a.k.a Mimi 1 - SeGi College K.L
Amiyanti a.k.a Mimi 2 - KPTM Cheras
Intan Marsha Maisha - Unisel
Nanthini - ??? x dpt dikesan
Natasya - Unisel
Hasrinah a.k.a Rina - ??? x dpt dikesan
Nurul Aida a.k.a Aida - ??? x dpt dikesan
Ameera - KPTM Melaka
Nur Asykin a.k.a Syikin - lm x kontek
Nur Atiqah a.k.a Tiqa - Keje... n tahun dpn smbg
Nursyahirah a.k.a Syahirah - UiTM Segamat
Puteri - ??? x dpt dikesan
Shalini - ??? x dpt dikesan
Siti Hajar a.k.a Haja - Matrix
Siti Nor Sharah a.k.a Caah - UiTM Shah Alam Puncak Alam/Perdana
Siti Sabreena a.k.a Kakak - UiTM Lendu
Siti Shouhada a.k.a Mak Odah - KPTM Cheras
.
.
.
doakan korang BERJAYA serta SUKSES...SUKSES dlm HIDOP!!! dan AKHIRAT... AMIN!!!
.
.
.
IKHLAS~ ALLIFF ZAINURIN

.
.
.
p/s: tetiba lak RINDU...

ALLIFF@kerinduan

~ Tuesday, December 8, 2009 0 cerita

Mengharap Sangat!!!

huihuhuhuhu... since aq dah smbg blaja!!! mmg dah kurang aq melawat SMKS4KD... hehehehe... so, aq harap 9 December 2009 nie dapat larr kt org wat reunion sempena setahun meninggalkan sekolah..
.
.
.
color splash Pictures, Images and Photos
.
.
.
by then, adew spceial guest!!! Pn.Suriana Binti Selamat... hehehehe!!! arap2 cikgu dpt join kt org... ngee~~~
.
.
.
SMKS4KD bkn lah yg terbaik tp jasa, memori, kenangan, serta ilmu yg dia tonyoh, sumbat, serta bagi kat aq bkn kepalang... so, kt kn hargai skewl kt walaupun bkn yg terbaik!!!
.
.
.
Hearts Pictures, Images and Photos
.
.
.
p/s: terbaik pown bkn nyer da' best!!! x caye korang dah smbg blaja tgk arr sendiri... ceh...

ALLIFF@rindu sgt2...

~ Wednesday, December 2, 2009 0 cerita

Followers

About Me

My photo
Kota Damansara & Segamat, Selangor, Malaysia
Hai, saya Mohamad Alliff Bin Zainurin (rememba double L double F!!!)... sangat-sangat CAMERA-maniac!!! gila n sangat-sangat DISUKAI ramai... hehehehe!!! btw gonna mish all my frenz!!!