Sisa-Sisa Coretan Elle

La Tahzan, DON'T BE SAD...

aq kdg2 terpikir gak asl rmi yg mcm anti aq ha???(tidak berkaitan ngn bunga or FACEBOOK...) mcm x puas ati lak ngn aq!!! mmg manusia bebal mcm nie kew???
.
.
.
bak kate citer SANTAU!!! DENGKI SAMPAI MATI... aq rs kenapa manusia x menjadi mangsa TSUNAMI??? biar mati jasad x dikebumi!!!
.
.
.
i'am who i'am!!! antara quote yg aq sk... knapa nak jd hipokrit utk adew kwn??? aq rs x perlu!!! ini cara aq...
.
.
.
jd dr sendiri!!!
aq mmg over... aq mmg gedik... aq mmg ketawa mcm setan... aq mmg happy go lucky!!! aq mmg sk berkawan... aq mmg sk bergosip??? aq mmg sk bercakap!!! so, ko x puas ati knape cr aq???
.
.
.
bg aq org yg cb menjadi org lain adalah org yg cacat, x sempurna, hina!!!
.
.
.
Drinking Games Pictures, Images and Photos
.
.
.
jd knape perlu jd hipokrit!!! dan sape yg kawan aq knl bc!!! PLEZ TERIMA AQ MCM MN AQ SKARANG...
.
.
.
p/s: hipokrit itu mainan manusia yg sebenarnye hina dan x knl nilsi dr sendiri...

ALLIFF@i'am who i'am!!!

~ Tuesday, December 29, 2009 0 cerita

dear NOSE,

dear NOSE,
kenapa engkau jd begini??? setiap masa setiap hari aq kn flu???
.
.
.
sabar jew lar!!! dugaan!!! ubat menjadi teman??? klu x bersin lah mcm setan!!!
.
.
.
dear NOSE,
bl ko nak elok!!!
.
.
.
tetiba sengal??? flu nie dah effect OTAK aq agk nye... huhuhuhu!!!
.
.
.
flu Pictures, Images and Photos
.
.
.
p/s: i adew resdung!!!

ALLIFF@dugaan...

~ 0 cerita

Hey KAU!!!

SEDAR DIRI SIKIT!!!
.
.
.
jgn perasan bagus k!!! ko igt ko ratu dunia??? apew ko fikir ko 2 lawa sgt haaa??? ko pny darjat 2 tahap kaki aq jew yeea... so MULUT HARAM ko 2 jg lek lok...
.
.
.
useless Pictures, Images and Photos
.
.
.
p/s: ntah paper ntah!!!

ALLIFF@makan dalam...

~ 0 cerita

Time Table BMD2C2...

oittt... nie aq x de keje so buat larr time table utk korang!!! tp table nie utk sp yg amik semua c2!!! thank u...
.
.
.
color splash Pictures, Images and Photos
.
.
.
Download Jadual Kelas.xls for free on uploading.com
.
.
.
p/s:sp amik arab tukar sendiri yer!!!

ALLIFF@rajin tetiba...

~ 0 cerita

Jenis Darah!!!

huhuhuuhu... aq adew men karakter wateva lah kat FB!!! so, kredit to Facebook... n adew satu nie dier tny jenis darah n interprate type of blood kt nyer karakter!!!
.
.
.
n aq buat dan aq rs 70% betul... so, nak share ngn korang!!!
.
.
.
blood Pictures, Images and Photos
.
.
.
*B

Orang dengan golongan darah B merupakan orang yang paling praktis di antara semua golongan darah yang ada. Mereka adalah spesialis di bidang yang digelutinya. Ketika mereka memulai sebuah proyek, mereka akan menghabiskan waktu lebih banyak untuk memahami dan mencoba mengikuti semua petunjuk/arahan yang diperlukan untuk itu. Jika mengerjakan sesuatu, mereka selalu fokus kepada apa yang tengah dikerjakan. Mereka cenderung berpedoman pada tujuan dan mengejarnya sampai tuntas walau pun kelihatannya pekerjaan itu tidak mungkin dilakukan. Mereka cenderung kurang kooperatif. Mereka lebih suka mengikuti peraturan dan gagasan mereka sendiri. Orang dengan golongan darah B memberikan perhatian lebih kepada pikiran daripada perasaan mereka, dan karenanya, terkadang kelihatannya dingin dan serius.


*A

Orang dengan golongan darah A memiliki kekuatan karakter yang mengakar kuat yang akan membantu mereka untuk tetap tenang dalam krisis ketika semua orang panik menghadapi situasi serupa. Mereka cenderung menghindari konfrontasi, dan sesungguhnya kurang nyaman berada di antara orang banyak. Mereka biasanya pemalu dan terkadang suka mengasingkan diri. Mereka mencari keharmonisan dan sangat sopan, tetapi mereka sebenarnya tidak pernah benar-benar cocok dengan orang lain. Mereka sangat bertanggung jawab. Jika ada pekerjaan yang harus diselesaikan, mereka lebih suka mengerjakannya sendiri. Orang-orang dengan golongan darah ini selalu mengukir sukses dan sangat perfeksionis. Mereka juga sangat kreatif, dan paling artistik di antara semua golongan darah yang ada karena kesensitifan mereka.

*AB (my blood!!!)

Orang dengan golongan darah AB susah dikelompokkan. Mereka dapat memiliki karakteristik di kedua ujung spektrum pada waktu bersamaan. Artinya, di satu sisi mereka pemalu, di sisi lain, sangat terbuka. Mereka dengan mudah mengubah satu sisi ke sisi yang lain. Mereka dapat dipercaya dan bertanggung jawab, namun tidak dapat bertanggung jawab jika terlalu banyak yang dituntut dari mereka. Mereka tidak keberatan membantu sepanjang sesuai dengan syarat mereka. Orang-orang dengan golongan darah ini sangat suka seni dan metafisika. AB juga dianggap sebagai tipe darah terburuk di Jepun. Mereka juga suka menentukan syarat sendiri dan berhak menggugurkannya jika tidak sesuai dengan harapan mereka. Mereka dikenal sangat sensitif dan penuh perhatian. Di Jepun, beberapa perusahaan membagi karyawan-karyawannya ke dalam kelompok kerja berdasarkan golongan darah, dan ironisnya, tidak seorang pun yang mau bekerjasama dengan kelompok golongan darah AB di Jepun !

*O

Orang-orang dengan golongan darah O adalah mereka yang tidak banyak ambil pusing, penuh semangat dan memiliki jiwa sosial yang tinggi. Mereka adalah orang yang paling fleksibel di antara semua golongan darah yang ada. Mereka akan dengan cepat memulai sebuah projek namun mengalami masalah ketika melanjutkannya dan tidak jarang banyak juga yang dengan mudah menyerah di tengah jalan. Mereka terkadang bertingkah dan tidak terlalu dapat dijadikan sandaran. Mereka selalu mengatakan apa yang ada di pikiran mereka secara langsung. Mereka selalu jujur. Mereka menghargai pendapat orang lain dan suka menjadi pusat perhatian. Selain itu, orang-orang bergolongan darah O ini memiliki rasa percaya diri yang sungguh kuat. Di Jepun, golongan darah ini merupakan golongan darah rata-rata orang disana.

p/s: so anda mcm mn???

ALLIFF@darah ku...


~ Monday, December 28, 2009 0 cerita

GENG: Haziq Zainal...

nie lak kawan aq lg sorang... nm dier Haziq Zainal!!! aq pggl dier Ajid jew... huhuhuhu!!! so dier nie mcm aq gak sk collect movie!!! btw Ajid "AQ NAK MOVIE NNT TAU!!!"...
.
.
.

.
.
.
so korang leh usha dier di:
*http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/haziqzainal91 (facebook)
*http://www.myspace.com/haziq_zainal (myspace)
*haziqzainal-ajid.blogspot.com (blog)

~ 4 cerita

2010...

goodbye bittersweet 2009.. n HALLOO freshie TEN!!! ngee~~~ new decade!!!
.
.
.
happy new year Pictures, Images and Photos
.
.
.
p/s:wish me all the best luck 4r 2010!!! huhuhuhu

ALLIFF@T_T

~ 0 cerita

GENG: Saddam Jailani...

budak nie kawan aq nm dier Saddam Jailani!!! tp dier sk ejakan nm dier ngn Sartdarm... bdk kos DIIM study kat UiTM Segamat!!!
.
.
.

.
.
.
Personal Information


~ 0 cerita

PSYCHO... dlm mimpi!!!

hari nie aq pegi kelas... arghhhh!!! hari ini result akan keluar... mmg sepanjang aq amik result UPSR, PMR, SPM... aq rs nilah yg plg FEEL skali neves dier... rasa cam gundah gulana jew!!!
.
.
.
holga Pictures, Images and Photos
.
.
.
aq masok kew kelas... terdiam sebentar!!! detik2 yg ku cuba elak... namun, aq pikir lebih baik aq hadapinya saja??? KENAPA INGIN ELAK DR KENYATAAN??? esok.... lusa... pasti aq akan tahu juga!!!
.
.
.
akhirnya!!! aq mendapat keputusan... tanganku menggigil!!! aq melihat hadapan ku GELAP... aq melihat masa depan ku GELITA!!!
.
.
.
color splash Pictures, Images and Photos
.
.
.
aq merasakan semua ini satu kesilapan!!! YA ALLAH... tika ini aq cuba menghampiri Tuhan Yang Esa... namun, keputusan ku tidak akan berubah juga... apa yg boleh kulakukan??? REDHA segala atas ketentuanNya.
.
.
.
tup...tup!!! jam tepat 7.00pagi... aq tersedar... ARGHHHHH!!! alhamdulillah... ALLAH mengejutkan aq dr tidur yg x lena!!! rp nya aq bermimpi... tetapi seakan2 realiti!!!
.
.
.
p/s: antara mimpi2 yg x akan ku LUPAKAN!!!

ALLIFF@neves dlm KEIMANAN... heheheheh!!!

~ Wednesday, December 9, 2009 0 cerita

Dear CheardashianS,

rainbow Pictures, Images and Photos
.
.
.
Faiqah a.k.a Paie - KUIS
Nashrun a.k.a Nash - UiTM Jengka
Syawal - ??? x dpt dikesan
Hazmil Hatta a.k.a Mil - Unisel
HIsbullah a.k.a Bobby - Kerja... n tahun dpn smbg
Mohamad Alliff a.k.a Comel - ??? x dpt dikesan
Hafizi a.k.a Atok a.k.a Jie a.k.a G - Kerja mencari REZEKI...
Nazmirudin - ??? x dpt dikesan
Yap Chia Chee - ??? x dpt dikesan
Yogaganapathy - ??? x dpt dikesan
Aisyah Mardhiah a.k.a Echa - Matrix Kedah
Ami Syuhada a.k.a Mimi 1 - SeGi College K.L
Amiyanti a.k.a Mimi 2 - KPTM Cheras
Intan Marsha Maisha - Unisel
Nanthini - ??? x dpt dikesan
Natasya - Unisel
Hasrinah a.k.a Rina - ??? x dpt dikesan
Nurul Aida a.k.a Aida - ??? x dpt dikesan
Ameera - KPTM Melaka
Nur Asykin a.k.a Syikin - lm x kontek
Nur Atiqah a.k.a Tiqa - Keje... n tahun dpn smbg
Nursyahirah a.k.a Syahirah - UiTM Segamat
Puteri - ??? x dpt dikesan
Shalini - ??? x dpt dikesan
Siti Hajar a.k.a Haja - Matrix
Siti Nor Sharah a.k.a Caah - UiTM Shah Alam Puncak Alam/Perdana
Siti Sabreena a.k.a Kakak - UiTM Lendu
Siti Shouhada a.k.a Mak Odah - KPTM Cheras
.
.
.
doakan korang BERJAYA serta SUKSES...SUKSES dlm HIDOP!!! dan AKHIRAT... AMIN!!!
.
.
.
IKHLAS~ ALLIFF ZAINURIN

.
.
.
p/s: tetiba lak RINDU...

ALLIFF@kerinduan

~ Tuesday, December 8, 2009 0 cerita

Mengharap Sangat!!!

huihuhuhuhu... since aq dah smbg blaja!!! mmg dah kurang aq melawat SMKS4KD... hehehehe... so, aq harap 9 December 2009 nie dapat larr kt org wat reunion sempena setahun meninggalkan sekolah..
.
.
.
color splash Pictures, Images and Photos
.
.
.
by then, adew spceial guest!!! Pn.Suriana Binti Selamat... hehehehe!!! arap2 cikgu dpt join kt org... ngee~~~
.
.
.
SMKS4KD bkn lah yg terbaik tp jasa, memori, kenangan, serta ilmu yg dia tonyoh, sumbat, serta bagi kat aq bkn kepalang... so, kt kn hargai skewl kt walaupun bkn yg terbaik!!!
.
.
.
Hearts Pictures, Images and Photos
.
.
.
p/s: terbaik pown bkn nyer da' best!!! x caye korang dah smbg blaja tgk arr sendiri... ceh...

ALLIFF@rindu sgt2...

~ Wednesday, December 2, 2009 0 cerita

Dari Apa yang Saya Baca!!!

*formal posting...
.
.
.
Retro_styli_A Pictures, Images and Photos
.
.
.
hari ini, memang banyak ramalan serta andaian yang telah manusia lakukan dengan pelbagai tujuan. dari apa yang kita dengar ia semata-mata untuk menakutkan umat muslimin seantoro dunia mahupun memperingatkan mereka perihal bakal terjadinya hari kiamat serta kita sudah menghampirinya. saya disini tidak menyangkal akan kejadian hari kiamat serta percaya pada hari kiamat yakni beriman kepadanya serta ia juga terkandung didalam rukun enam ataupun dipanggil RUKUN IMAN.

.
.
.
namun, ramai manusia hari ini mengatakan bahawa mereka tidak percaya pada ramalan atau tilikan yang dilakukan oleh golongan yang tidak bertanggungjawab. tetapi sebaliknya, mereka acapkali terikut secara tidak sedar akhirnya menjadi golongan yang percaya pada tilikan serta ramalan ini semua.
.
.
.
ada pula yang mengatakan bahawa kita perlu memboikot semua yang berkaitan dengan perkara-perkara kaarut ini seperti filem 2012! tetapi bagi saya kita tidak perlu memboikot filem ini kerana kita sebagai manusia juga sebagai seorang islam perlu tahu mana yang baik serta mana yang buruk. contohnya, perlukah kita belajar hingga ke diploma atau ijazah untuk mengetahui perbuatan mencuri itu salah serta berdosa? tidak kerana kita, manusia, semenjak azali lagi sudah mengetahui yang mencuri itu memang berdosa.
.
.
.
bagi saya apa yang lebih menyedihkan lagi, apabila dia sibuk menegakkan sesuatu tetapi dia tidak mempraktikkan perilaku itu. sibuk dengan masalah dunia yang kepincangan dengan masalah-masalah yang dialaminya dewasa ini. namun, mulutnya berbicara tentang kebenaran tapi jasadnya menunjukkan bahawa semua yang dilakukannya adalah palsu semata-mata! "sesungguhnya Allah tidak mengubah sesuatu kaum itu sebelum mereka mengubah diri mereka sendiri".
.
.
.
marcapada, cerita-cerita perihal hari kiamat serta tarikh bakal berlakunya kejadian ngeri itu semakin berleluasa. adakah manusia gentar dengannya? adakah mereka terpengaruh dengannya? jawapannya TIDAK sama sekali! kerana jika mereka percaya serta gentar dengannya mengapa mereka masih berani menghadirkan diri dalam majlis maksiat(perbuatan-perbuatan maksiat)? mengapa mulut saja yang berkata-kata tetapi jiwa mereka seperti tiada apa yang akan berlaku! kita abaikan tarikh tapi kita ambil kira cobaan serta malapetaka yang bakal menimpa. saya terbaca dari sebuah buku yang membuktikan bahawa orang-orang yang hidup dihujung dunia(hari akhirat) merupakan orang-orang yang celaka(malang). "...bermacam-macam yang terjadi sehinggakan bayi didalam kandungan ibunya terkeluar, lalu berlari bertempiaran kerana takutkan akan hari kiamat". saya tidak berapa yakin adakah potongan ayat ini sahih atau tidak tetapi jika kita mengambil dari sudut yang positif, hari kiamat memang mengerikan!
.
.
.
secara total, kita sebagai manusia yang mempunyai akal serta umat muslim yang berpegang pada ajaran ALLAH, janganlah mudah terpengaruh dengan khabar-khabar murahan mahupun cepat melatah apabila mendengarnya! lebih elok jika kita memikirkan masa kini, "tuntutlah kamu ilmu seperti kamu akan mati 1000 tahun lagi, dan beramal lah kamu seakan-akan kamu akan mati esok hari!". akhir kata, umat muslim yang bijak serta intelek tidak akan memikirkan apa yang bakal terjadi dalam 10 atau 100 tahun. tetapi memikirkan apa yang terjadi hari ini. kerana itu semua urusan ALLAH dan kita sebagai manusia tidak tahu adakah ia bakal terjadi seperti itu ataupun tidak.
.
.
.
p/s: kiamat urusan ALLAH, tak payah nak pikir2!!! nanti dah dapat x nak pulakkan.

ALLIFF@x paham ngn manusia nie...


~ Sunday, November 29, 2009 0 cerita

History WHAT???

ah-ha!!! aq mmg tau 75% rakyat Malaysia bencikan subjek Sejarah(sejak bl aq wat statistik nieyh!!!)... huhuhuhu!!!
.
.
.
utk pengetahuan korang kebencian terhadap subs History nie sbnr nye penyakit!!! dan smpi hari nie mmg x dak ubat yg sesuer utk nye... nm saintifik dier Simptoninose Historiuos... acah je larr mn wujud bnd 2!!!
.
.
.
photography Pictures, Images and Photos
.
.
.
so, nak kongsi TIPS2 utk A dlm History!!! bkn score... ape barang score tol x??? usha jap!!!
.
.
.

1- rajin2 g seminar(x nak dgr org 2 ckp pown x pew... klu dgr pown bkn ikot pown apew yg dier srh!!! men sms lg best!!!)

.

2- ms kat seminar dpt kan soalan ramalan dier(copyright dier!!! bkn dier amik dr bk n org 2 mst at least pakar o more then 10 years ajr history...)

.
3- ramalan 2 at least dpt 3(berlainan penceramah)... so, mksd nyer kn pegi 3 kali ceramah wif 3 org yg berbeza....

.
4- then, dah collect!!! circlekan tiga3 2 yg mn same akan keluar... e.g: penceramah a target c8, b target c8, c target c8!!! so circle wif red pen!!! and so on larr... then wat yg 2 similar... n last but not least yang sorg 2 jew target not cikgu lain...

.

5- lastly, bc n tekankan chapter mn yg red color 2!!! and so on.. thus, jgn serabut sgt pale!!! just relax... terbukti berkesan!!! MY STYLE...

.
.
.
p/s: sj kongsi xnak KEDEKUT ilmu... kurang berkat

ALLIFF@ah-ha tetiba sk History...

~ Tuesday, November 17, 2009 0 cerita

At Last...

akhirnya, aq tkr gak template blog even berat hati... coz once aq padam!!! sm html yg penat2 tonyoh2 kan b4 this aq hancus... huhuhuhu!!!
.
.
.
btw, kaler dier aq pilih black bcoz aq dedicate kan blog nie SPESIAL 4r my hatred cat!!! ahahahaha... MAYAU??? why MAYAU coz dier adew auntie a.k.a ex-CAT aq yg hilang nm nyer MAYAU gak adik beradik ngn kucing mak aq... so, skunk Mayau. Sr dah ilang n Mayau. Jr skunk yg aq bela... p/s: both kucing aq... ngee~~~
.
.
.
black cat Pictures, Images and Photos
.
.
.
so, nape name nye MAYAU??? coz, bl dier berbunyi die akan keluar "MAYAU" not "MEOW"... itulah alasannya munasabahkan!!!
.
.
.
p/s: picca kucing aq x dak!!! dier SEGAN...

ALLIFF@geram ngn MAYAU coz mlm2 sk lari2 n lompat atas aq... susah nak tito!!!

~ 0 cerita

Unintended...

You could be my unintended
Choice to live my life extended
You could be the one I'll always love
You could be the one who listens to my deepest inquisitions
You could be the one I'll always love
.
.
.
I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before
.
.
.
color splash Pictures, Images and Photos
.
.
.
First there was the one who challenged
All my dreams and all my balance
She could never be as good as you
.
.
.
You could be my unintended
Choice to live my life extended
You should be the one I'll always love
.
.
.
I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before
.
.
.
Color Splash Pictures, Images and Photos
.
.
.
I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before
.
.
.
Before you...
.
.
.
p/s: setiap hari aq dgr!!! menusuk KALBU...

ALLIFF@unintended today!!!

~ Sunday, November 15, 2009 0 cerita

Selamat Siang!!!

sudah sekian lama aq x mengupdatekan blog ini!!! yelah, aq kesibukan menuntut ilmu dipersada Malaysia... namun, walaubagaimanapun aq akan tetap mengupdatekan blog ini tidak kira usia ku semakin muda dan semakin muda...
.
.
.
Save Ice Pictures, Images and Photos
.
.
.
ceh!!! per jadah nak bermadah... kan??? huhuhuhu... nie nak citer ckit psl ujung2 idop aq as part 1... aq sbenarnye x larr pandai n x lar kurang pandai but adew lar tgh2 n bwh ckit dr pandai tp atas lg dr kurang pandai!!! so, skunk nie aq agk risau psl result aq!!! n aq menyeru sesape yg membaca blog ini
.
.
.
~ "DISARANKAN MENDOAKAN PAPER AQ OK!!! XPECIALY MAT140.."~
.
.
.
contact eye2 Pictures, Images and Photos
.
.
.
antr byk2 subs aq!!! carie mark aq yg plg rendah 4r MAT140... HINANYA!!! tp x larr rendah dlm klas cm rendah(x arr bodoh smpi mcm 2)...
.
.
.
p/s:neves gilew tp curiousity lg kuat!!!

ALLIFF@ntah arr.. OUT OF MUD...

~ 0 cerita

ah-ha!!! DUGAAN... huhuhuhu!!!

nie aq nak citer antara dugaan2 yg aq hadapi as part 1(2009)...
.
.
.
photography Pictures, Images and Photos
.
.
.
*dah lar asyik kn pki kad matrix sementara yg buruk 2 smpi abih sem...

*pas2 karen las week hampir 3 days x dew... n aq nyer test hancur sbb 2 arrr!!!

*then, asyik kn scold ngn manusia yg TERLEBIH sedar diri...

*dapat plak subs MAT 140 yg based nyer ADD MATH... (bangge mengatakan after SPM aq x nak sentuh psl ADD MATH... NAMUN??? vice versa...)

*jerawat bertambah n BERTAMBAH!!!

*ntah bl nak kurus... ??? mcm x msk topik jew!!!

*test bertubi2!!! n sumer di LUAR JANGKAAN...

*jd orang UTAN!!! specis br... coz x tau apew jd kat luar 2!!! hahahaha... KLCC kn bom pown apew yg kt org tau??? huhuhuhu...
.
.
.
p/s: beware klu korang jd Uni STUD... ehehehe!!!

ALLIFF@hah??? curious sehh...

~ Monday, October 19, 2009 0 cerita

Sometimes...

laugh when you can, apologize when you should and let go of what you can't change. Kiss slowly, play hard, forgive quickly, take chances, give everything and have no regrets. life is too short to be anything but happy!!!
.
.
.
alone Pictures, Images and Photos
.
.
.
dare to dream, dare to fly, dare to be the ever chosen one to touch the sky.
.
.
.
happiness is like a butterfly: The more you chase it, the more it will elude you. but if you turn your attention to other things. it will come and sit softly on your shoulder...
.
.
.
for a y!a question Pictures, Images and Photos
.
.
.
things change and friends leave, but life doesn't stop for anybody.
.
.
.
p/s: judge me & i'll prove you wrong.

ALLIFF@moment of the truth...

~ Monday, October 12, 2009 0 cerita

PERKAD???

apakah itu PERKAD??? huhuhuhu... aq pown x tahu menahu ape larr maksud PERKAD 2!!! tp aktiviti ms PERKAD 2 mmg enjoy gilew... huhuhuhu!!!
.
.
.
so, aq nak cont citer perkad nie larrr... ml2 aq x dew msk pape pown huhuhuhu!!! yela, mcm memenatkan badan jew... then, satu ari time co. akak komander tny aq!!! "awak adew msk papew x???"... aq kt x... so dier srh msk JALAN LASAK... hahahahah!!! dlm ati aq mcm nak koyak jew kertas yg kena tulis nm contestant 2!!!
.
.
.
APE KEJADAH JALAN LASAK nie... huhuhuhu... then dlm ati aq x pew arr coz aq pkir klu msk perkad myb blh 'TOLONG' aq nyer CGPA... by then, aq mmg x ksa tp nak x nak jew msk jalan lasak nie...
.
.
.
Antara bdk2 laki yg msk:-
Radhzi O' Donnell.
Akmal.
Faris.
Q...
.
.
.
So, a week b4 perkad 2!!! tetiba rs cam semangat lak... ntah mn dtg semangat nie tp berkobar-kobar nak lari nie(ceh!!!)... ala, semangat jew!!! training mn pernah dtg... huhuhuhu... pas2 kelam kabut kiter org(komander n the GANG) mencari brg2 yg diperlukan 4r JALAN LASAK... antaranya; tuala, berus gigi, sudu n garfu, n etc... brg2 nie akan dibawa masuk ke dalam beg askar yg disediakan...
.
.
.
so, dah larr training x dtg!!! akak komander lak srh "ELLE, jgn lp training!!!"... hahahahah... NAK PLAK larr aq training... tp dipikirkan perlu tkt2 nnt muscle terkezut... HA, amik ko... x nak sgt n ALLAH syg pada aq!!! ms nak g wat medical check up kat luar... tetiba lak poliklinik 2 dah ttp!!! so berjalan larr kaki ko kew klinik lain... then, pas2 smpi klinik dah wat duit x dew g larrr cocok kat AGRO BANK... namun, AGRO BANK x dew letrik so berjalan lah kaki ku nie kew HONG LEONG BANK... nun seberang jalan sn!!! hahahahha... PENUH DUGAAN...
.
.
.
pas2, dah settle sumer... day b4 nak JALAN LASAK... kt org wat meeting(konon2 nyerr)... keesokan ari??? hahahaha... mmg klaka!!! aq jatuh ms JALAN LASAK 2... nak bg korang tgk pic!!! tp tkt korang x selera nak makan lak... huhuuhuhu...
.
.
.
PERATURAN2 JALAN LASAK;
1. beg mst penuh dgn brg2 yg dorg dah list awl2... klu kurang tolak markah!!!
2. jarak antara bendera depan n blkg 15meter...
3. dan paling penting, JALAN(sp larr nak jalan... x kan menang nyerr...) LASAK... kt kn jalan sejauh 10KM... selama 1JAM!!! hahahaha...
.
.
.
nie gmbr2 yg sempat disnap2 kan!!!
.
.
.


komander2 DELTA... huhuhuhhu!!!
.
.
.


bz lorr ngn persiapan2 b4 semua aktiviti start!!! ntah larr body komander mn nie!!! X INGAT...
.
.
.


petang!!! ms nak amik hadiah... agk2 DELTA JALAN LASAK no bape???
.
.
.


nie yg pki bj mms 2 adalah ABANG MUSA(MOSES...)!!! mantap seh??? huhuhuhu...
.
.
.


antara ahli DELTA... 5 sehinggit... 5 sehinggit!!! huuhuhu... UPS...
.
.
.


arghhhh!!! hero DELTA... adib!!! mentas desa NO.1... serius??? mcm x caye kan!!!
.
.
.


nie kecik!!! dpt saguhati NO.8... hebat dol dier nie!!! mentas desa x pki cermin mata... so x nmpk dah smpi PENAMAT!!! huhuhhuhu...
.
.
.


komander AZIZI!!! selaku komander bg rempuh halangan??? uhuhuhuhuh...
.
.
.


haaaaa... komander NASYRAH(plg kanan sekali)!!! selaku peng'handle JALAN LASAK... akak mmg RAWK...
.
.
.

.
.
.


YAY!!! DELTA boleh n terbaik... huhuhhhuhu...
.
.
.

.
.
.
p/s: mmg enjoy gilew!!! credit 4r JALAN LASAK... kt org no.2!!! YAY...

ALLIFF@happy tp sakit badan...

~ Thursday, October 8, 2009 0 cerita

Thank You...

ATTENTION Pictures, Images and Photos
.
.
.
kepada yang hantar GREETING kat aq SAHAJA...
.
.
.
......."kepada yang meng'SMS' sahaja, Thanx U all'Z".....
.
.
.
terima kasih, but sori x balas coz line bz!!! n aq nak reply after few days tp rs ca da late sgt!!! huhuhuhu... btw thanx u all'Z!!! SLAMAT ARI RAYE...
.
.
.
Thank You Pictures, Images and Photos
.
.
.
p/s:nasib bek line bz!!! klu x jenuh nak mereply sorang2... keh...keh...keh!!!

ALLIFF@rasa dihargai...

~ Wednesday, September 23, 2009 0 cerita

Yay!!! Selamat Hari Raya...

argghh!!! walaupun raye kali nie agk bese2 bg aq... yela, dah bz apew leh wat!!! huhuhuhu... nak shoppin sakan pown x leh!! ngee~~~ cedih wooo...
.
.
.
happy Pictures, Images and Photos
.
.
.
pastu assingment dah lar berterabur!!! hahahaha... cam rs x nak wat jew week nie!!! but, saje online nak wish kengkawan yang bace posting nie SELAMAT HARI RAYE!!! nak duit raye??? jika andar under 15teen... heheheh!!! dah TUA BANGKE nak duit... ceh!!!
.
.
.
Eid Mubarak Pictures, Images and Photos
.
.
.
beraye lek lok!!! mcm mn korang raye first day!!! gitu lah rupe korang bl dah abih raye nnt... jgn adew terkurang anggota SUDAH... huhuhuhu...
.
.
.
p/s:raye??? huhuhuu...

ALLIFF@tired lorr... malas lak nak g KUTIP duit...

~ Saturday, September 19, 2009 0 cerita

BMD1C2...

hype allz... dah lame x upload pic sendiri yang terOVER kat blog nie!!! huhuhuhu... alang2 dah on9 nie... nak gak upload!!!
.
.
.
.
yang dalam pic nie sumer sm klas ngn aq!!! dorang nie agk sekepala lorr... not bad kan!!! n scene a.k.a tempat kejadian bg pic nie kat DST(dewan sri temenggung)...
.
.
.
.
dan korang nak tau x!!! pic nie diambil b4 TEST!!! arghhh sudah... "memang tabiat kowt kite orang merende ngn camera b4 TEST"... dah 2!!! test MAT140 lak 2... nmpk kat Pn.Noor Azrin mst dier ckp "ptt larr awak nye test jatuh!!! igtkan bz study... hehehehe"
.
.
.
nie aq adew selitkan pic2 tika detik2 test MAT140 nak start... hahahaha!!! korang jgn salah paham... aq upload pic nie atas permintaan kawan yg bernama SAODAH... dier kt lm x tgk mk aq... so dier nak tgk yg TERLATEST larr konon2 nye... huhuuhuh...
.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.
p/s:waktu 2 aq bkn ngh moody!!! saja wat muke mamat poyo... ngee~~~

ALLIFF@argghhhh RAYE SUDAH...

~ Thursday, September 17, 2009 0 cerita

Detik-Detik Sebelum Listening Test!!!

aha... mmg agk weird kan coz kt org nak test tp leh tgkp gambar!!! huhuhuu... bkn apew... listening test??? nak bace apew???
.
.
.
.
mmg serabut pale ngn listening test!!! walaupun keje just mendengar mcm "dapat plak" jawapan yang tepat!!! huhuhuhu... so, sape2 yg bkl amik listening test 2!!! sblm nak g amik test kasi KOREK itu lobang(telinga hang) dalam2....
.
.
.
.
LOKASI: Blok Ilmuan
WAKTU: Ntah... dlm 9p.m.
HARI: x igt lorr!!! tp lps berbuka pose... ngee~~~
.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.
p/s: sowry lp nak ROTATE pic b4 upload... hehehehe!!!

ALLIFF@kepoyoan... yeah!!!

~ 0 cerita

Followers

About Me

My photo
Kota Damansara & Segamat, Selangor, Malaysia
Hai, saya Mohamad Alliff Bin Zainurin (rememba double L double F!!!)... sangat-sangat CAMERA-maniac!!! gila n sangat-sangat DISUKAI ramai... hehehehe!!! btw gonna mish all my frenz!!!